czwartek, 22 sierpnia 2013

Prolog !

 
 
Będąc dwunastolatką prowadziłam bardzo spokojne życie. Miałam czwórkę przyjaciół, z którymi świetnie się dogadywałam. Jednakże tylko z Justinem miałam tak bliskie relacje. Był moją bratnią duszą, mogłam mu powiedzieć wszystko, kochałam Go. Ale czy miłość może nagle zamienić się w nienawiść? Owszem.. Tak stało się, gdy pewnego dnia Justin wyjechał, aby spełniać marzenia, zostawiając jedynie kartkę z wyjaśnieniem : "Victoria, przepraszam, ale chcę spełnić marzenia. Przyjaźniąc się z Tobą nie będę mógł tego wykonać. Żegnaj..". Od tamtej pory czułam do niego nienawiść. Czy naprawdę uważał, że będę dla niego przeszkodą? To zabolało.. Tracąc Go, zmieniłam całkowicie swoje życie. Imprezy, alkohol, narkotyki.. A może to było tylko ucieczką od tęsknoty i miłości od Niego..?
 
****************************************************************
I mamy prolog. Niedługo dodamy pierwszy rozdział. Mam nadzieje że się podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz